خاموش راستے

Today I am going to share some golden words. I wrote them on my BS convocation day.

خاموش راستے

میں ایک خاموش راستے کا مسافر ہوں
عشق میری منزل، محبّت میرا سفر ہے
میں ایک خاموش راستے کا مسافر ہوں

ایک دن نہ جانے کیا ہوا میں بھٹک گیا
منزل نہ جانے کہا گئی، میں کس راستہ پر چل پڑا
میں ایک خاموش راستے کا مسافر ہوں

ایک مسافر کے انے سے سب کچھ بدل گیا منزل اور میں بھی
وہ نہ جانے محبّت ہے یا عشق مگر کچھ درد سا ہوا
میں ایک خاموش راستے کا مسافر ہوں

خاموش راستوں نے جواب دیا!

آیے عمر! جھوٹ ہے، تیری محبّت، تو اور سب کچھ
پس تو ایک انسان ہے، منزل تیری فنا ہے

عمر کا جواب خواہش کی شکل میں،

اے عشق! تیری ایک نظر میری منزل ہے
میں کہا ہوں، جیسا ہوں، بس تیرا ہوں
میں ایک خاموش راستے کا مسافر ہوں

 

“خاموش مسافر”

Leave a Reply

